Konsultointi

Autan johtoa tekemään yrityksen markkinointi-toiminnosta liiketoimintaan vaikuttavan ja kasvua tuovan funktion.


  • Markkinoinnin health check

    Ahto Advisoryn markkinoinnin health checkissä sukelletaan yrityksenne markkinoinnin tekemiseen ja suoritetaan analyysi markkinoinnin nykytilasta. Sen lopputulemana annetaan suositus siitä, kuinka yrityksen markkinointia tulisi lähteä kehittämään, jotta siitä saadaan liiketoimintaan aidosti vaikuttava toiminto.

    Markkinoinnin health check lähtee liikkeelle aina yrityksen liiketoiminnan tavoitteista.

    Projektin aikana pureudutaan tarkemmin seuraaviin asioihin:

    • liiketoiminnan strategia ja tavoitteet

    • markkinoinnin strategia, suunnitelma, prosessit ja tavoitteet

    • markkinoinnin budjetin käyttö

    • markkinoinnin kompetenssit

    • markkinoinnin kumppanit

    • markkinoinnin teknologiat

    • markkinoinnin tuloksien mittaaminen

    Hinnoittelu:

    Tarkka sisältö ja hinta määrittyy yrityskohtaisesti projektin laajuuden mukaan. Projektien hinnat vaihtelevat yleensä välillä 9000 € - 15 000 € (+alv.).

  • Mikrokonsultointi

    Mikrokonsultoinnissa asiakas saa ulkopuolista näkemystä ja apua markkinointinsa kehittämiseksi säännöllisesti erikseen sovittavina aikoina. Mikrokonsulttina Ahto Advisory voi toimia projektin tai tiimin jäsenenä, tai ulkopuolisena sparraajana silloin kun tiimiin kaivataan ulkopuolista osaajaa tai näkemyksen antajaa.

    Hinnoittelu:

    Mikrokonsultoinnin hinta määrittyy aikapohjaisesti. Tuntihintaisesti ostettuna mikrokonsultoinnin hinta on 300 € / h (+ alv.), minimimäärän ollessa 10 tuntia. Mikrokonsultointia on mahdollista ostaa myös viikko- tai kuukausitason jatkuvana palveluna, erikseen sovittavalla hinnalla.

  • Neuvonanto yrityskauppa-prosesseissa

    Yrityskauppoihin liittyvän neuvoannon fokuksessa ovat erityisesti markkinointiin tai brändeihin liittyvät kysymykset, joihin halutaan saada lisää ymmärrystä due diligence -prosessin aikana tai ennen / jälkeen.

    Esim.

    • brändien yhdistämiset tai brändistrategiat yrityskaupoissa

    • liiketoiminnan kannalta olennaiset digitaalisen markkinoinnin kysymykset tai selvitykset

    • markkinointeknologiaan liittyvät yritykset ja kysymykset

    Hinnoittelu:

    Neuvonanto hinnoitellaan yleensä aika-tai projektiperusteisesti, tuntihinnan ollessa 300 € / h (+ alv) ja päivähinnan 1650 € (+ alv.).